Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

... Advertisement Clicks ...

Sunday, June 29, 2014

... Samsung vs Nokia ...


Tiada kata yang dapat di ungkapkan betapa gembiranya perasaan di hati bila dapat apa yang di impikan selama nie.. Macam menarik je bunyi'kan. Hik2... 
1.11.2012 - Impian menjadi kenyataan bila Samsung Galaxy Note II berada dalam genggaman.. Alhamdulillah.. memang sudah lama ingin memilikinya dari keluaran Note pertama dulu hinggalah keluarnya Note yang terbaru nie.
Dah agak lama gak tak beli handphone baru, tu yang bila dapat beli jadi teruja pulak. Heheee.. Dari zaman mula2 guna handphone nie, "Nokia" yang memula dapat tempat di hati. Kiranya memang nokia menjadi pilihan pertama di hati, hinggalah baru nie kali pertama menggunakan jenama selain dari Nokia. Bukanlah aku berpaling arah cuma mungkin sudah masanya tuk aku cuba yang lain. Tapi tak lah bermakna aku tinggalkan hp nokiaku itu. Hp nokia still lagi aku miliki...

No comments: